warisan budaya kita

warisan budaya kita

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

Monday, November 9, 2009

thanx to my beloved family angkat!!

aku syg kt family angkat aku mcm aku sygkan kt family aku sendiri..
x ku duga akan bertemu sebuah keluarga yg sebijik mcm kehidupan family aku yg sebenar..
cuma isi rumahnya yg berbeza..
mereka baik-baik belaka..
yg penting kapala giler2...
aku x sangka akan berjumpa ngan kak long,kak intan,mak, akma, yg penting cutey yg dah mcm gf aku...huhu....si alia yg chumel...
apapapun pertemuan aku ngan family nie adalah disebabkan oleh org yg paling aku hormati..
kalo x ada dia,aku x dapatlah mengenali family nya...
thanx coz sudi bg tumpang rumah..idup mcm satu keluarga...
I LUV U ALL VERY STRONG LIKE TEMPOYAK....!!!!MISS THIS WORDS!!

3 comments:

  1. bestnya.nak kenal jugak....i like tempoyak too....heheheh

    ReplyDelete
  2. buwerkkkk...i dunt like tempoyak..smelly;/ then pening kepala..tp kalo org yg kita sayang dh minat,nk buwek cam ner..kuikui

    ReplyDelete
  3. u tak makan tempoyak..........hello kecik2 dulu mak u suap kita dua makan okey..u yg kuat makan.......

    ReplyDelete