warisan budaya kita

warisan budaya kita

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

Tuesday, November 3, 2009

thanx my fren.....


Layang2 terbang melayang,

terbang melayang di tengah padang,

ingin aku hiburkan salam penuh kasih sayang,

kalo ikut rasa hati,

ingin aku bawak pulang...ngeh ngeh....


nie aku buat khas untuk sahabt aku yg comel n cute...

coz dia aku boleh tergerak hati nak bukak blog nih..

aku hope aku akan jd seorang yg disiplin untuk meng-up-date blog aku...hoho...

dekat mak cik liya,thanx k...

pak cik kt sini baru blajar2..

pasni advance arghhh...


tak sangka produk buntong pun bleh berjaya..

kalo ada bundaya,mesti dia tersenyum bangga sambil memegang tongkatnya...hahaha

1 comment:

  1. kalau ada umur panjang, boleh kita jumpa lagi.....hahahah lagu fabret tu...

    bundaya kalu ada mesti menari n joget2 gembira dgn kejayaan produk buntong ni..wakakaka

    marilah sama2 displinkan diri tuk edit blog...lia pun kecundang gak kadang2...hehhehe

    ReplyDelete