warisan budaya kita

warisan budaya kita

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

Tuesday, November 3, 2009

pengenalanku....

alhamdulillah,

burung punai burung terkukur,
terbang bersama di waktu senja,
alhamdulillah panjat dan syukur,
blog di buat pencambah minda.

alhamdulillah dengan limpah kurniaNya,
dapatlah aku buat dan wujudkan blog yg tidak segah mana tetapi intipati yg bakal menyusul amatlah bermakna...

aku terbuka untuk menulis blog aku sendiri setelah aku melihat blog sahabat sedari kecilku yang molek untuk dilihat, teruja untuk dibaca...

lantas aku pun turut berminat untuk membuka blog aku sendiri...

harap dari hari ke sehari aku dapat membuat improvisasi terhadap blog aku nie..

dan kepada kalian,jangan lupa bg komen dan juga sebarang syoran agar dapat ku jadikan sebagai panduan untu ku isi dalam blog seterusnya memberikan ilmu dan maklumat kepada kalian....

warisan telah menjadi subjek utama dalam blog aku nie kerana seni warisan budaya adalah bidang yang amat aku sanjungi dan aku minati sedari kecil dan ianya perlu dalam idup setiap manusia...

Belalang kunyit Si Rama-rama,
Bertenggek molek di dahan rambutan
Salam perkenalan kita bersama,
harap blogku dijadikan ikutan.

1 comment:

  1. memang org budaya....manis kata2 dengan kiasan pantun...bolehlah wakil agensi nanti tuk pertandingan pantun antara agensi dan kementerian

    ReplyDelete