warisan budaya kita

warisan budaya kita

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

Monday, December 7, 2009

salam semua....salam kembali berkarya...;)



perghhh...

anak cina pergi ke selama,
pergi bersama si mak cik esah,
sudah lama tidak bersua,
baru kini menyambung kesah....

perghhhh...

buah kelubi buah putat,
di buat jeruk untuk si Ah Tat,
dah berapa minggu bedepan penat,
kini baru dapat berehat..
kengkawan semua..sorry arghh kalo aku lama dah tak update blog aku nie..
akukan apa busy dengan berbagai mende...start dengan pementasan bangsawan Tun Fatimah srikandi Melaka,hinggalah pertandingan karaoke peringkat Jabatan..dan minggu nie aku akan busy lagi dengan pertandingan permainan tradisi peringkat IPTA kebangsaan dekat UKM,Bangi...so doakan aku buat yg terbaik....




-------------------------------------------------------------------------------------------------




TERKENANGKAN MAK!!!




Bila aku bukak mata pagi nie dari beraduku,
aku teringkatkan mak aku..
aku rindu kt dia...
aku terus menghubunginya...aku akan pastikan yang dalam sehari aku tak akan penah putus utk hubunginya...
mak aku banyak melakukan pengorbanan yang tidak ternilai utk membesarkan aku dan juga adik beradik aku yg lain...dia amat memahami apa yg anak-anak perlukan walaupun kadang kala sukar untuk nya memenuhi..
mak aku terlalu istimewa...aku berjanji utk terus menyanyanginya serta memastikan dia sentiasa gembira dan ceria...mak aku adalah nyawaku...
mak aku juga adalah nadiku..
aku akan membalas jasa dan pengorbananmu walaupun kusedar tidak dapat menandingi apa yang kau lakukan...


i love u so much MAK!!!!


No comments:

Post a Comment