warisan budaya kita

warisan budaya kita

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

Saturday, December 26, 2009

apakah azam korang????


aku bila jek masuk tahun baru aku dah mula cuak n rasa mcm x berapa seronok nak melangkah..bukan apa,masuk jek tahun baru,lepas jek sambut 3 hari tahun baru aku pun sambut hari tua ku...hahaha...tak best beranak awal2.....hekhek...so aku akan senaraikan apakah azam tahun baru aku dan ianya bukanlah utk dibanggakan atau menunjuk2 tetapi sekadar menyedarkan aku utk mencapainya.......

aku akan senaraikan lima azam yang mega dan lima azam yg biasa2 n mungkin mudah dicapai....;p


5 azam mega:

-aku nak sah dalam perkhidmatan n lulus segala exam.

-aku nk buat permohonan utk sambung study kt oversea utk tahun 2011 insyaALLAH

-aku nk bantu mak ayah aku besarkan rumah/at least adalah menyambung umah

-aku nk jd org yg dikenali dalam perkhidmatan dan org yg mudah utk dibawa bincang

-aku nk buat business tahun depan


5 azam celah gigi:

-aku nk pi melancong

-aku nak bayar utang dengan lebih efisien n sistematik

-aku nk lihat perhubungan cinta aku lebih lancar dan x menyerabutkan kepala

-aku nk mantapkan lagi penampilan aku.

-aku lebih advance dalam pengucapan bahasa inggeris.


so kengkawan,saudara mara dan sepupu sepapat serta org yg kenal aku tolong doakan akan kejayaanku dan menggapai apa yg aku hajati.dan begitu juga dengan anda.INSYAALLAH!!!

2 comments:

  1. ALO my prend...epy besday...erkkk tua dah ni...cepat2 ler yob...nasik minyaknya....huhuhu...semoga panjang umur dan dimurahi rezeki dan dicepatkan jodohnya...amin

    ReplyDelete
  2. Wanna to wish you all the best for this year wishes...

    ReplyDelete