warisan budaya kita

warisan budaya kita

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

Monday, December 14, 2009

aku jadi pengadil pantun!!!hahaha....satu peluang yg sangat teruja n tak penah terpikir..

aku amat teruja dan berasa bangga kerna diundang untuk menjadi hakim dalam pertandingan pantun MAKUM(Majlis Kesenian dan Kebudayaan Universiti Malaysia) di universiti Malaya yang mana aku diamanahkan untuk mengadili dr segi persembahan...aku tak lah pandai mana..tp boleh la kalo setakat mempraktikkan ilmu yang ada sedikit nie utk menjadi juri...so keputusan dalam pertandingan nie dimenangi UKM,UIA dan juga UPSI...so TAHNIAH buat pemenang dan juga diri aku..hahahaha
Termenung Si Dara di atas anjung,
sambil memegang kain ditenun,
Martabat pantun harus dijunjung,
pusaka budaya turun temurun.

No comments:

Post a Comment