warisan budaya kita

warisan budaya kita

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

salam ukhwah tuk semua..

i try to make my blog my interesting..so hope i can do it n i can maintainabout my komitmen;)

Saturday, January 30, 2010

jom pakat2 buat duit.....

Cuma nk bgtau kalau nak buat PART TIME atau tengah cari pendapatan sampingan bg yg student, sy cadangkan layari website berikut:
http://rm30.kuasarm.com/?id=syuksuker PENDAPATAN = RM200-RM2000 SEMINGGU...
& akan dibayar terus ke dalam akaun bank kita...

benda nie bukan nyer aku yg jd toke...aku cuma jd penaja..
maksud aku pembayaran yg dibuat untuk nama aku tp link n page akan diberikan oleh admin..
apapahal baca lah dulu...
rezeki mmg dah tertulis..cuma kita nak atau x nak...
aku ingat lagi motto sekolah aku usaha kunci kejayaan....

No comments:

Post a Comment